Actuele vacatures Grip op je leven

• Geen actuele vacatures

Vacatures binnen Profilia Zorggroep

Stagiairs

Er zijn mogelijkheden voor stagiaires om binnen Grip aan de slag te gaan.

Voorwaarde is dat een stagiaire een volledig schooljaar meedraait binnen de organisatie. Starten kan zowel in september als in februari.

Momenteel zijn we vooral op zoek naar 3e jaars HBO Social Work of Pedagogiek. In de vacature vind je alle informatie.

Wil jij onze nieuwe stagiaire worden? Vul dan dit formulier in en stuur het samen met je CV en motivatie op naar Joyce@stichtinggripopjeleven.nl!

Vrijwilligers

Wij zoeken dringend een nieuwe vrijwilliger die ons kan helpen met verschillende werkzaamheden, zoals hooi halen, mest rijden, hout kloven, paarden vervoeren en bijvoorbeeld dieren voeren. Ook zou meewerken bij de groenklussen een taak kunnen zijn. Het is dus lichamelijk werk, en soms doe je taken alleen. Bij voorkeur heeft deze persoon een BE rijbewijs (in verband met vervoer). Dagen en uren in overleg. Bent u of kent u iemand die dit zou willen doen? Mail dan naar pieter@stichtinggripopjeleven.nl.

Vrijwilligers add